مطالب کولر گازی
بهترین کولرگازی ایرانی

بهترین کولرگازی ایرانی

کولر گازی اسپلیت تک الکتریک

در معرفی برترین کولر گازی های ایرانی میتوان به نمونه ی موجود از آن تحت عنوان برند تک الکتریک اشاره نمود. در واقع این کمپانی با بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد توانسته در لیست بهترین های بازار قرار گیرد. شرکت تک الکتریک در سال ۲۰۰۵ میلادی ( ۱۳۸۳ هجری شمسی ) فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع آغاز نموده که برطبق جدیدترین فناوری های روز دنیا به شیوه ای نوین ساخته شده و به دلیل برخورداری از تکنولوژی های جدید مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. البته برخلاف نوپا بودن این کمپانی باید گفت به دلیل ساخت محصولاتی مدرن، در همان سالهای ابتدایی سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده و در مدل پشت پنجره ای، دیواری، ایستاده، پرتابل در ظرفیت هوادهی متفاوت تولید و عرضه می گردد. از ویژگی های منحصر بفرد این نمونه از برترین کولر گازی های ایرانی می توان به سیستم فیلتر ضد آلرژی و ضد ویروس، سیستم حالت خواب، سیستم مجدد شروع خودکار، اعلام نشتی گاز و عملکرد بی صدا اشاره داشت. لازم به ذکر است تمامی اسپلیت و کولر گازی تک الکتریک دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور، ۲۴ ماه قطعات ، ۵ متر لوله و عایق بوده که به صورت رایگان در تمامی نقاط کشور نصب می شود .

کولر گازی اسپلیت اسنوا

از برترین کولر گازی های ایرانی می توان به برند اسنوا اشاره داشت که در واقع این شرکت با بیش از یک دهه در خصوص طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع توانسته به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بالا سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان که به نام اسنوا در بازار شناخته می شود در سال ۱۳۸۴ شمسی ، ۲۰۰۶ میلادی در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت دارای گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS گواهی نامه‌های بین‌المللی ، جزو ۱۰۰ برند برتر ایران، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۳۹۲ ، گواهینامه B.V برای صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورهای منطقه می باشد. کولر گازی اسپلیت اسنوا در مدل های دیواری و ایستاده و با رده انرژی A  و  B تولید می شوند . تمامی اسپلیت و کولرگازی اسنوا دارای ۲۴ ماه گارانتی محصول ، ۱۲۴ ماه وارانتی موتور ، ۸ سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران با گارانتی اصلی شرکت اسنوا عرضه و نصب میگردد . از مهم ترین ویژگی های این نوع از برترین کولر گازی های ایرانی می توان به راه اندازی اتوماتیک ، تنظیم دمای هوشمند اشاره نمود. همچنین به دلیل بکارگیری قطعات و متریال درجه یک و مرغوب در ساخت این اسپلیت ها از قدرت خنک کنندگی و طول عمر بالایی بهره می برند.

کولر گازی اسپلیت پاکشوما

از دسته تجهیزاتی که تحت عنوان برترین کولر گازی های ایرانی در بازار شناخته شده میتوان به برند مطرح و معتبر پاکشوما اشاره داشت. این کمپانی با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه نماید. شرکت پاکشوما در سال ۱۳۵۴ شمسی تاسیس و به بهره برداری رسید. شرکت پاکشوما با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی مفتخر به دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریتی ۱۰۰۰۴ ISO و ۱۰۰۰۲ ISO و ۱۴۰۰۱ ISO و ۹۰۰۱ ISO شده است . تمامی اسپلیت و کولرگازی پاکشوما دارای ۲۴ ماه گارانتی محصول ، ۶۰ ماه خدمات پس از فروش ، در سراسر ایران با گارانتی اصلی شرکت پاکشوما عرضه و نصب میگردد. از مهم ترین ویژگی های این برترین کولر گازی های ایرانی با نام پاکشوما می توان به استفاده از فیلتر پلاسما جهت کاهش آلودگی محیط، قابلیت کارکرد تا دمای ۵۵ درجه سانتیگراد، سیستم نظافت خودکار فیلترها، محافظ کمپرسور در مقابل نوسانات برق و مجهز به کاتالیزور سرما اشاره نمود. با توجه به برخورداری از سطح کیفیت بالا و تنوع در ظرفیت هوادهی توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد. 

0