سایر کسب و کار ها
بهترین کیفیت کولر صنعتی

بهترین کیفیت کولر صنعتی

بهترین کیفیت کولر صنعتی

با نزدیک شدن به فصل گرما مقوله مهمی که افراد مختلف با آن درگیر می شوند تامین سرمایش مناسب برای محیط کسب و کار یا منزل خویش می باشد. محصولات مختلفی برای تامین سرمایش وجود دارد که هریک با یک یا چند نوع حامل انرژی کار می کنند. استفاده از گاز، برق و آب در دستگاه های سرمایشی مرسوم است برخی دستگاه ها نیز ممکن است که برای عملکرد مناسب خود همزمان به بیش از یک نوع حامل انرژی نیاز داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما محصولاتی را معرفی کنیم که می توانند برای تامین سرمایش محیط های مختلف بسیار کارآمد باشند.

کولرصنعتی ۲۴۰۰۰

کولرها در انواع و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند و تنوع کولرها در بازار بسیار گسترده است. از ابعاد کوچک خانگی گرفته تا ابعاد بسیار بزرگتر که در محیطهای صنعتی بکار گرفته می شوند. کولرها علاوه بر ابعاد از نظر برقی یا گازی بودن، شکل ظاهری، استفاده از پوشال یا پدسلولزی، نوع و قدرت موتور با یک دیگر تفاوت دارند. مدلی که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم کولر صنعتی ۲۴۰۰۰ است که همانطور از نام آن مشخص است کولر قدرتمندی می باشد که مصرف صنعتی داشته و در سالنهای بزرگ برای تامین سرمایش مورد استفاده قرار میگیرد.

کولر صنعتی ۲۴۰۰۰ با یک موتور قدرتمند از نوع آکسیال که به آنها محوری نیز می گویند و پدهای سلولزی تجهیز شده است. پدسلولزی محصولی جدیدی است که در کولرهای مدرن جایگزین پوشال گردیده است. اکثرما پوشالهای قدیمی را در کولرهای خانگی دیده ایم و حتی تجربه سرویس کردن این پوشالها هم داشته ایم. اما پدهای سلولزی ساختار و شکل ظاهری متفاوت تری دارند این پدها به شکل منظم و هندسی آب را بسیار بهتر در خود پراکنده می کنند به طوری که آب در تمامی نقاط گسترده شده و کارایی پد را بسیار بالاتر می برند.

در کولر صنعتی، هوای گرمی که از محیط بیرون وارد کولر می گردد با پدهای سلولزی که با آب کاملا مرطوب شده اند برخورد می کند. هوای گرم در برخورد با آب، گرمایی خود را از دست می دهد و سبب بخار شدن آب می شود در نتبجه هوای خنک به وجود می آید. این هوای خنک به کمک موتورهای قدرتمند کولر در سرتاسر محیطی که کولر در آن تعبیه شده است پخش می گردد و آسایش دمایی را برای افراد به وجود می آورد.

مه پاش

کولرصنعتی که در ابتدا این مقاله با آن آشنا شدیم یک سیستم سرمایش تبخیری بود که بیشتر در سالنهای صنعتی مورد استفاده قرار می گرفت اما مه پاش در کاربری های متنوع تری و باهدف های مختلفی بکارگرفته می شود. مه پاش نیز دارای مدل های متنوعی است که از اجزای مختلفی ساخته شدهاست که با یکدیگر ترکیب شده و سیستم مه پاش کامل را برای کاهش دما و افزایش رطوبت محیط تشکیل می دهند. به طورکلی مه پاش به شکل سیستم نازلی یا پنکه مه پاش مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای مه پاش که شامل پمپ، شیلنگ، فیلتر تصفیه آب و نازل است هر یک دارایی تنوع بسیار است که با رعایت تناسب مناسب و انتخاب اجزا ایدهآل در کنار یکدیگر می توان یک سیستم مه پاش مناسب داشت.

مه پاش دارای یک پمپ قدرتمند است که آب ورودی خود را تحت فشار بالا وارد شیلنگهای خروجی خود می کند. در مه پاش نیز برای اینکه پارگی در شیلنگ ایجاد نشود از جنس های مقاوم در برابر فشاربالا همچون شیلنگ های پلی آمید استفاده می کنند. شیلنگ مه پاش میبایست در مقابل نور خورشید و فشار بالای آب مقاوم باشد. شیلنگهای پلی آمید معمولا فشاری معادل ۲۰۰ الی ۲۵۰ بار را تحمل مینمایند. شیلنگ آب میبایست فاقد سوراخ و نشت آب باشند. ویژگی های مهم شیلنگ مه پاش آن است که دوام و طول عمر طولانی داشته باشند. قطر بیرونی شیلنگ مه پاش در حدود یک سانتی متر بوده و ضخامت داخلی بالایی دارد و انعطاف کمی دارند.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در مسیر شیلنگهای مه‌پاش از نازل های استفاده می‌شود که آب از آنها بصورت پودری شکل خارج شده و سبب کاهش دما و ایجاد جلوه بصری بسیار زیبایی می گردد.

قیمت مه پاش

قیمت مه پاش خانگی و یا مه پاش صنعتی به نوع و مرغوبیت اجزایی تشکیل دهنده آن بر میگردد و برای تعیین قیمت دقیق باید عوامل مختلفی نیز مورد ارزیابی قرار بگیرد. در یک پروژه راه اندازی مه پاش تعداد نازل های به کار رفته و میزان قدرت پمپ در قیمت کل سیستم بسیار تاثیر گذار است. برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان می توانید از طریق های زیر با ما در ارتباط باشید.

 

درخواست خرید و مشاوره رایگان

برای خرید انواع محصولات سرمایشی میتوانید از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۴۸۸۴۹۰۵ و ۰۹۱۲۳۶۳۹۳۴۲ با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس  garmataaban.com   اطلاعات مفید و جامعی در مورد انواع کولر و مه پاش بدست بیاورید.

 

 

0