سایر کسب و کار ها
خرید هاست سی پنل آلمان از هانوفر آی تی

خرید هاست سی پنل آلمان از هانوفر آی تی

طبق آمار ۷۰ تا ۸۰ درصد از مشتریان آینده شما ممکن است به‌خاطر نداشتن وبسایت برند، محصولات و خدمات شما را نبینند. اگر از صاحبان کار هستید قطعا موفقیت اولویت اصلی‌تان است. آمارها اخطار می‌دهند که موفقیت کسب‌وکارتان در ده سال آینده وابسته به استفاده شما از فناوری‌های دیجیتال است.

هاست سی پنل آلمان هانوفر ای تی

مخاطبان باید کسب‌وکار شما را، چه کوچک و چه بزرگ، ببینند؛ بنابراین اگر در کارتان به‌دنبال پیشرفت هستید، رسیدن به صدر و ماندن در بالای قله فناوری دیجیتال به دیده‌شدنتان کمک می‌دهد. بهترین راه برای رسیدن به قله، ساخت سایت است؛ زیرا ترافیک یک سایت می‌تواند خرید آنلاین و هم آفلاین را افزایش دهد.

سایت و آنچه برای ساخت آن نیاز است مانند خرید هاست و سؤال‌های فراوانی که در این زمینه وجود دارد، موضوع این بحث است. به‌عنوان مثال آیا هاست سی پنل ارزان آلمان واقعا کارآمد است؟ یا برای خرید کدام را انتخاب کنیم هاست سی پنل ایران یا هاست سی پنل آلمان؟

برای ساخت سایت به چه چیزهایی نیاز داریم؟

اولین اقدام برای ساخت سایت، تهیه هاست و دامنه است. اگر سایت را به‌عنوان مکانی برای فروش محصولات و خدمات شما در نظر بگیریم، دامنه یا دامین، آدرستان است و هاست، انبار  یا محل نگهداری اطلاعات شماست. اما آنچه هاست و دامنه را در بین رقبا متفاوت می‌کند و باعث درخشیدن بیشتر سایت شما می‌شود، ویژگی‌های خاصی است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

برای دامنه، سادگی و در عین حال صریح‌بودن و کوتاهی آن، به‌یادماندنش در ذهن مخاطبان را آسان‌تر می‌کند. دامنه‌های اختصاری و نامفهوم، دامنه‌های پیچیده و در کل دامنه‌هایی که به‌راحتی در ذهن مخاطب نمانند، باعث کمتردیده‌شدنتان می‌شوند. در عوض نام‌های کلیدی و اسامی ماندگار راه را برای افزایش ورودی سایت باز می‌کنند.

امکاناتی که در فضای اینترنتی کاربران می‌طلبند، ویژگی‌های هاست را می‌سازد. به این معنی که مخاطبانِ اینترنت می‌خواهند و می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز، به هر کجای این دنیای پهناور سربزنند؛ بنابراین سایت‌ها باید همیشه در دسترس بمانند. این قضیه دقیقا همان اصلی‌ترین ویژگی که یک هاست نیاز دارد را به ما گوشزد می‌کند. هاست همیشه باید در دسترس، همیشه روشن و متصل به اینترنت باشد. چنین هاستی سایت را آماده می‌کند تا برای کاربر، همواره در دسترس بماند.

به بیان ساده‌تر جستجوی شما توسط مخاطبان به‌شرطی سهولت و سرعت می‌گیرد که مخاطب بتواند خیلی راحت و در کمترین زمان شما را بیابد و این چیزی نیست جز انتخاب دامنه صحیح و هاست قوی.

برای خرید هاست از کجا اقدام کنیم؟

برای خرید هاست در یک کلام باید به مراکز معتبری مراجعه کنید که کیفیت مطلوب را ارائه بدهند. اعتبار مراکزی مانند هانوفر ای ‌تی  (hannoverit.com) به شما کمک می‌کند تا در تمام روند کار از نتیجه آن مطمئن باشید. همچنین چنین مراکزی با ارائه بودجه‌ای متناسب با نوع پکیج انتخابی شما، در تعدیل هزینه‌های پرداختی کسب‌وکارتان مؤثر هستند.

البته شاید با مراکزی هم برخورد کنید که هزینه‌ها را کمتر از حد تصورتان به شما ارائه بدهند؛ ولی در نهایت نتیجه دلخواه نصیبتان نمی‌شود. در کل چنین مراکزی باید ویژگی‌های خاصی عرضه کنند که از آن جمله موارد زیر را می‌توانیم نام ببریم:

  • تجربه چندین‌ساله مرکز، خود نشانی از اعتبارِ حاصل از کار خوب در گذشته و عملکرد مطلوبِ آن در آینده است.  
  • مرکز ارائه‌دهندهِ هاست معتبر ارتباط مؤثری با مراکز بین‌المللی دخیل در ارائه خدمات هاست و سرور دارند.
  • مجموعه ارائه‎دهنده باید امور مالکیت هاست را بدون دردسر انجام دهد.
  • پشتیبانی مرکز در تمام لحظات باید بتواند به مشکلات و سؤالات احتمالی شما پاسخ دهد.
  • در هر زمان باید بتوانید درخواست‌های جدید خود مانند تمدید و ثبت پکیج جدید را عملی کنید.
  • اتصال هاست باید به‌صورت تمام‌وقت برقرار بماند. کوچک‌ترین قطعی در اتصال هاست به‌معنای نبود اطلاعات سایت و ازدست‌دادن تمام مخاطبانی است که قرار بود مشتری شما شوند. البته باید بگوییم اوضاع بدتر هم می‌شود اگر مخاطبان در همان زمان به رقیبان شما مراجعه و برای همیشه  شما را ترک کنند.

هانوفر آی تی

هانوفر ای تی درطی ۱۹ سال از شروع کارخود توانسته است خدمات هاستینگ را با کیفیت و کمیتی ارائه دهد که در ردیف‌های قبل ذکر شد. این مجموعه با ارائه هاست پرسرعت، امن، بدون قطعی و سازگار با انواع وبسایت، بهره‌وری مطلوبی به سایت‌های فراوانی عرضه کرده است.

در سایت هانوفر ای تی، انواع هاست سی پنل ایران و هاست سی پنل آلمان موجود است. در صورت نیاز نیز از طریق تماس هوشمند با پشتیبانی و بدون پرداخت هزینه تلفن، ابهام‌های احتمالی را می‌توانید رفع کنید. با این ویژگی‌ها داشتن نماد اعتماد در این مجموعه، آن هم برای مدتی بیش از ۹ سال کاملا عادی است.

هاست سی پنل آلمان چیست و از چه سیستم‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

به‌طور کلی، هاست‌ها در دو گروه لینوکس یا ویندوز قرار می‌گیرند. اینکه کدام را انتخاب کنید، کاملا به نیاز شما بستگی دارد. هاست سی پنل آلمان که از هاست‌های لینوکسی است، کیفیتی عالی دارد و تحریم‌ها اصلا در نتایج کیفی و کمی آن تأثیری نداشته‌اند.

همچنین امکان نصب وردپرس و جوملا روی این هاست وجود دارد. سرور آن در دیتاسنتر Hetzner و در کشور آلمان است و از به‌روزترین سخت‌افزارها استفاده می‌کند.

سایت‌های بزرگ ایرانی از هاست سی پنل ایران استفاده می‌کنند یا هاست سی پنل آلمان؟

هاست سی پنل ایران در دیتاسنترهای پرقدرت داخل ایران به وجود می‌آید؛ به همین دلیل سرعت فراخوانی سایت چند برابر می‌شود و سایت همواره در دسترس است. همچنین استفاده از انواع مدیریت محتوا چون جوملا در هاست سی پنل ایران امکان‌پذیر است.

سایت‌های ایرانی برای خرید هاست نیازهای خود را در نظر می‌گیرند. میزان فضایی که نیاز است و میزان بازدید از سایت، نوع هاست مناسب آن را نشان می‌دهد. هر نوع هاست مزایا و معایب خاص خود را دارد و به شما امکانات خاصی ارائه می‌دهد. حتی شما برای کم‌کردن میزان هزینه‌ها می‌توانید هاست سی پنل ارزان آلمان را استفاده کنید.

در این بین مراجعه به سایت معتبر هانوفر ای تی از اهمیت بیشتری برخوردار است، چراکه کیفیت ارائه خدمات در اولویت است. دقیقا به همین علت مجموعه‌های معروفی چون بیتوته، فیدیبو و انجمن دندانپزشکی ایران این مرکز را انتخاب کرده‌اند. 

نتیجه‌گیری

این روزها اهمیت داشتن سایت برای هر کسب‌وکاری و در تمام دنیا بر هیچ کسی پوشیده نیست. برای ایجاد سایت و تعیین دامنه و هاست نیز مراجعه به مراکز معتبری اهمیت دارد که به شما خدمات مطلوب می‌دهد.

هانوفر ای تی از مراکز معتبری است که به سایت شما در این زمینه کمک می‌دهد. سایتی که از دامنه و هاست مناسب استفاده کند، نه‌تنها وقت، نیرو و بودجه را هدر نمی‌دهد؛ بلکه سود چندبرابری سایت شما را تضمین می‌کند.

0