هاست سی پنل

هاست سی پنل ایران را بیشتر بشناسید!

با گسترش اینترنت در سطح جهان و فراگیر شدن گوشی‌های موبایل هوشمند، تغییراتی اساسی در کسب‌وکارها و شیوه تعامل آن‌ها با مخاطبان به وجود آمد. به‌عنوان مثال، در حال حاضر اگر کسب‌وکاری یک وب‌سایت معتبر نداشته باشد، کمتر کسی می‌تواند به آن اعتماد کند. به همین خاطر امروزه اولین کاری که بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ انجام می‌دهند، طراحی یک سایت است. البته که سایت‌ها تنها برای کسب‌وکارها و شرکت‌ها نیستند و بسیاری از افراد حتی برای تفریح و نوشتن خاطرات روزانه ترجیح می‌دهند تا از یک سایت با نام خود استفاده کنند. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی و ایجاد سایت وجود دارد، خرید هاست و دامنه باشد. البته که با یک جستجوی ساده می‌توانید انواع دامنه و هاست ارزان را پیدا کرده یا حتی از هاست رایگان و دامنه رایگان استفاده کنید. در این مقاله به بررسی نکات مهم هنگام خرید هاست می‌پردازیم و هاست سی پنل ایران و آلمان را به‌طور مختصر به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد خرید هاست ارزان با دامنه رایگان دارید، با ما همراه باشید.

هاست چیست؟

قبل از اینکه به خرید هاست بپردازیم، ابتدا بهتر است بدانید هاست چیست. هاست یک سرویس اشتراک‌گذاری و فضایی برای ذخیره‌سازی آنلاین داده روی سروری است که سرویس‌های اینترنتی مانند وب جهان‌گستر (www)، انتقال فایل یا ایمیل را ارائه می‌دهد. با کمک هاست شما می‌توانید داده‌ها و محتواهای خود را روی اینترنت به نمایش بگذارید.

اگر بخواهیم ساده‌تر هاست را تعریف کنیم باید بگوییم هاست مانند یک قطعه زمین است که شما می‌توانید روی آن برای خود خانه بسازید. در این زمین بایر شما می‌توانید وب‌سایت خود را ایجاد کرده و با اضافه کردن نام دامنه، عکس‌ها و ویدیوهای خود را در اینترنت آپلود کنید. هاست وردپرس یکی از انواع هاست ارزان است که در چند سال اخیر توانسته به محبوبیت خوبی در جهان برسد. سادگی کار کردن با این هاست از مهم‌ترین دلایل محبوبیت هاست وردپرس است.

هاست سی پنل ایران چیست؟

بعد از خرید هاست یا تهیه هاست و دامنه رایگان به یک نرم‌افزاری نیاز دارید تا رابط گرافیکی خوبی بین شما به‌عنوان کاربر و امکانات موجود در هاست مانند مدیریت پایگاه داده، مدیریت دامنه، تهیه نسخه پشتیبان و… برقرار کند. هاست سی پنل ایران  از محبوب‌ترین سی پنل‌ها یا کنترل پنل‌های لینوکسی است که کار مدیریت سایت را برای شما آسان‌تر می‌کند. از جمله کاربردهای هاست سی پنل ایران می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مدیریت فایل‌ها
  • ایجاد و مدیریت پایگاه داده
  • مدیریت دامنه‌ها
  • ساخت و بررسی ایمیل‌ها
  • ابزارهای آمارگیر
  • ابزارهای امنیتی
  • ابزارهای نرم‌افزاری
  • ابزارهای پیشرفته

هاست  سی  پنل آلمان از دیگر هاست‌های لینوکسی است که به‌دلیل نزدیکی به ایران و همچنین سرعت و کیفیت بالای سرورهای آلمانی در ایران بسیار محبوب است. با توجه به اینکه هاست سی پنل آلمان در ایران قابل استفاده است و این ارائه‌دهندگان بدون توجه به تحریم‌ها به ایران خدمات ارائه می‌دهند، می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید هاست پنل آلمان اقدام کنید.

هانوفر آی تی (www.hannoverit.com)  یکی از شرکتهایی است که بیش از ۱۸ سال  سابقه در ارائه هاست سی پنل ایران و هاست سی پنل آلمان داشته و به سایتهایی پر بازدید ایرانی خدمات ارائه میدهد.

آیا خرید هاست ضروری است؟

برای طراحی سایت لزوما نیازی به خرید هاست ندارید. اما شما می‌توانید از سرویس‌های هاست رایگان هم استفاده کرده و تجربه‌ای واقعی به دست آورید. با این حال، هرچیزی مزایا و معایبی دارد که شما باید با توجه به آن‌ها تصمیم بگیرید. به‌عنوان مثال، استفاده از هاست و دامنه رایگان ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشد که کار شما را کمی از حالت غیررایگان سخت‌تر کند. اما شما می‌توانید با استفاده از هاست و دامنه ارزان اعتبار و امکانات بیشتری برای خود یا کسب‌وکارتان بخرید.

در خرید هاست باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

توجه کنید که بدون خرید هاست نمی‌توانید داده‌ها و اطلاعات خود را در اینترنت منتشر کنید. هنگام خرید هاست یا تهیه هاست رایگان نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

قیمت

انواع هاست رایگان و هاست ارزان را می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت پیدا کنید. گاهی اوقات ارائه‌دهندگان هاست تخفیف‌هایی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند که با آگاهی از آن‌ها می‌توانید هاست ارزان بخرید. همچنین به این نکته توجه کنید که خرید هاست یک ساله معمولا ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از خرید هاست چند ماهه است.

دامنه

قبل از خرید هاست به‌هیچ‌عنوان دامنه نخرید، حتی اگر دامنه ارزان باشد. چون بسیاری از ارائه‌دهندگان هاست، برای بعضی از هاست‌های خود دامنه رایگان به مشتری ارائه می‌دهند. پس با تحقیق کافی می‌توانید با خرید هاست  از  هانوفر آی تی یک دامنه ارزان یا حتی دامنه رایگان هدیه بگیرید و در هزینه‌های سایت خود صرفه‌جویی کنید.

پشتیبانی تلفنی تحت وب رایگان هانوفر آی تی چیست؟

هانوفر آی تی با ارائه یک راهکار جدید و ویژه به مشترکان خود این امکان را میدهد که بدون پرداخت هزینه تلفن و یا موبایل به صورت تلفنی با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشند.  این سیستم به شکل کاملا هوشمند در این شرکت طراحی و پیاده سازی شده و مشترک به محض کلیک بر روی دکمه ارتباط با کارشناس به شکل تلفنی به کارشناس وصل خواهد شد. به این شکل مشترک هیچ هزینه ای بابت تماس تلفنی با کارشناسان شرکت هانوفر آی تی پرداخت نخواهد کرد.

کلام آخر

اگر قصد خرید هاست دارید، این مقاله می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. چون ما در این مقاله به معرفی هاست سی پنل ایران و آلمان پرداختیم و به شما گفتیم این هاست‌ها چه خدماتی می‌توانند به شما ارائه دهند. هنگام خرید هاست باید به نکاتی مانند معتبر بودن سایت خرید، قیمت هاست و امکانات و خدماتی که همراه با آن ارائه می‌شود، دقت کنید. آیا شما تا به حال برای خرید هاست اقدام کرده‌اید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0