سایر کسب و کار ها
بهترین استبلایزر برای کولر گازی

بهترین استبلایزر برای کولر گازی

یکی از مهم‌ترین قطعاتی که باید در کنار کولر گازی استفاده کنید،استبلایزر برای کولر گازی است. استبلایزر دستگاهی فوق‌العاده کاربردی و مهم است که استفاده از آن موجب تقویت و محافظت از موتور کولر گازی می‌شود.

باید گفت که علاوه‌بر کولر گازی، شما این قابلیت را دارید که از استبلایزر برای دیگر دستگاه‌های الکتریکی نیز استفاده کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که استابلایزرها در مدل‌های مختلفی وجود دارند. هرکدام از این مدل‌ها کاربردهای خاص خود را داشته و در شرایط گوناگونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. همراه ما باشید تا در ادامه به‌طورکامل به بررسی بهترین استبلایزر برای کولرهای گازی بپردازیم.

استبلایزر چیست؟

قبل‌از اینکه بهترین استبلایزر برای کولر گازی را مورد بررسی قرار دهیم، باید به‌طورکامل با این دستگاه آشنایی داشته باشیم. در پاسخ باید گفت که استابلایزر یا همان Stabilizer دستگاهی است الکترونیکی که آن را با نام تثبیت‌کننده ولتاژ یا ترانس نیز می‌شناسند.

این دستگاه را باید یکی از مهم‌ترین تجهیزات برقی دانست که دستگاه‌های مختلف را در برابر نوسانات برق محافظت می‌کند. شما می‌توانید در خانه یا حتی واحدهای صنعتی و تجاری از این دستگاه برای ابزارهای الکتریکی استفاده کنید.

کاربردهای استبلایزر

قبل‌از اینکه نسبت به خرید استابلایزر تک فاز یا دیگر مدل‌های این دستگاه اقدام کنید، بهتر است کاربردهایی که برای آن‌ها وجود دارد را به‌طورکامل مورد بررسی قرار دهید. از مهم‌ترین این کاربردها باید موارد زیر را به شما ارائه دهیم:

  • تثبیت نوسانات جریان برق و ولتاژ
  • افزایش طول عمر مفید دستگاه‌های الکترونیکی و الکتریکی
  • محافظت از سیستم‌های مختلف در برابر اتصالات کوتاه‌مدت
  • قابلیت استفاده برای مصارف خانگی و صنعتی از مدل‌های مختلف با توان‌های گوناگون
  • حفظ کیفیت ولتاژ برای بهبود کارکرد دستگاه‌های برقی

دلایل استفاده از استبلایزر

موضوعی بسیار مهم که باید در رابطه ‌با بهترین استبلایزر برای کولر گازی بررسی کنیم این است که چرا باید از این دستگاه بهره ببریم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دلایل گوناگونی وجود دارند که استفاده از استبلایزر را واجب می‌کنند. مهم‌ترین این دلایل عبارت‌اند از:

کاهش هزینه برق

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باید از استبلایزر برای کولر گازی استفاده کنید کاهش هزینه‌های برق است. حتما این موضوع را می‌دانید که کولرهای گازی مصرف برق بسیار بالایی دارند. این موضوع به‌دلایل مختلفی ایجاد شده است.

در دستگاه‌های برقی به‌دلیل کاهش یا افزایش جریانات برق، دور الکتروموتور دچار کاهش‌ شده و در نتیجه گرمای بسیار زیادی در این دستگاه‌ها ایجاد می‌شود. گرمای زیاد نیز هدررفت انرژی را بالا می‌برد. اما استفاده از استابلایز این مشکل را برطرف کرده و مصرف برق را بسیار بهینه می‌کند.

افزایش طول عمر قطعات کولر

نکته دیگری که می‌توان آن را به‌عنوان مهم‌ترین مزیت استفاده از استبلایزر برای کولر گازی دانست، افزایش طول عمر قطعات کولر است. همان‌طور که می‌دانید با ایجاد نوسانات برق این امکان وجود دارد که قطعات مختلف دستگاه دچار آسیب شود.

این یعنی با افزایش نوسانات استهلاک کولر گازی بیشتر شده و هزینه تعمیر آن بالا می‌رود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که از بهترین مدل‌های استبلایزر استفاده کنید. این دستگاه جریانات برق را کنترل کرده و نمی‌گذارد که در شرایط گوناگون کولر گازی شما دچار آسیب‌های شدید شود.

جلوگیری از آسیب به کولر گازی

مشکلی که امروز بسیاری از افراد با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، آسیب‌دیدن قطعات برقی کولر گازی در اثر قطعی یا افزایش جریان برق به‌صورت ناگهانی است. در برخی از شرایط امکان قطعی برق وجود دارد که باعث آسیب مستقیم به قطعات برقی می‌شود.

برای جلوگیری از این مشکل روش‌های مختلفی وجود دارد. از مهم‌ترین این روش‌ها باید به استفاده از استبلایزر برای کولر اسپلیت اشاره کرد. شما می‌توانید با خرید یک مدل مناسب و کاربردی از استبلایزر، به‌راحتی از آسیب‌دیدن یا حتی سوختن قطعات کولر گازی به‌دلیل قطعی ناگهانی برق جلوگیری کنید.

انواع استبلایزر کولر گازی

قبل‌از اینکه بهترین استبلایزر برای کولر گازی را انتخاب کنید، بهتر است بدانید که چه مدل‌هایی برای این دستگاه وجود دارد. استابلایزر کولر گازی مدل‌های مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم‌کننده‌های ولتاژ خودکار یا AVR
  • استابلایزر کولر اسپلیت رله‌ای
  • ترانسفورماتورهای فرورزونانت یا FRT
  • استابلایزرهای استاتیک
  • استابلایزر سوئیچینگ
  • استابلایزر سروو موتوری یا خودتنظیم

شما این قابلیت را دارید که با مراجعه به معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین این مدل‌ها را بررسی و پس‌از مقایسه آن‌ها یکی را برای کولرگازی خود انتخاب کنید. فروشگاه‌هایی مانند ساواالکتریک این مدل‌ها را در اختیار شما قرار داده‌اند.

معرفی بهترین استبلایزر برای کولر گازی

حال که به‌طورکامل با مدل‌های مختلف استبلایزر و دلایل استفاده از آن‌ها آشنایی پیدا کردید، بهتر است بهترین مدل‌هایی که برای کولر گازی وجود دارند را به شما معرفی کنیم. استابلایزر کولر گازی که به‌عنوان مدل‌های خاص شناخته می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  • استابلایزر تک فاز سروو موتوری ۱۰KVA عمودی LG-1P-10K-V گلد استار ساخت کره
  • استابلایزر تک فاز سروو موتوری ۸KVA دیواری LG-1P-8K-W گلد استار ساخت کره
  • استابلایزر تک فاز سروو موتوری ۲KVA افقی LG-1P-2K-H گلد استار ساخت کره

بهترین فروشگاه استبلایزر کولر گازی

همان‌طور که می‌دانید فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که استابلایزر کولر اسپلیت را در مدل‌های مختلف به شما ارائه می‌دهند. یکی از بهترین این فروشگاه‌ها که علاوه‌بر تنوع بالای محصولات، قیمتی عالی نیز برای محصولات خود قرار داده، فروشگاه ساوا الکتریک است.

در سایت ساواالکتریک علاوه‌بر خرید محصولات مختلف، می‌توانید مشاوره‌های حرفه‌ای دررابطه‌با انواع مدل‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ساواالکتریک مراجعه نمایید.

جمع‌بندی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای استفاده از کولر گازی در نظر داشته باشید، خرید استبلایزر (تثبیت کننده ولتاژ) برای کولر گازی است. شاید تابه‌حال نام استبلایزر به گوشتان نخورده باشد. باید گفت که استبلایزر یا همان Stabilizer دستگاهی است الکترونیکی که آن را با نام تثبیت‌کننده ولتاژ نیز می‌شناسند.

در واقع هدف استفاده از این دستگاه تثبیت ولتاژ و جلوگیری از آسیب نوسانات برق به دستگاه‌های الکترونیکی است. شما این قابلیت را دارید که به‌راحتی از این دستگاه برای محافظت از کولر گازی خود استفاده کرده و نگران آسیب‌دیدن آن به‌دلیل کمبود ولتاژ یا قطعی ناگهانی برق نباشید. مجموعه ساواالکتریک بهترین مدل‌های این دستگاه را با قیمتی فوق‌العاده به‌فروش می‌رساند.

0