سایر کسب و کار ها
آشنایی با برخی از لوله های پنج لایه و تک لایه ساختمانی

آشنایی با برخی از لوله های پنج لایه و تک لایه ساختمانی

لوله های پنج لایه نیوپایپ

برخی از دلایل پیشرفت و محبوبیت روز افزون لوله و اتصالات پنج لایه شرکت نیوپایپ استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در تولید محصولات نیوپایپ و تکیه بر دانش و تخصص و به کارگیری متخصصان و نخبگان کشور عزیزمان برای تولید محصولات برند نیوپایپ و همچنین استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های جهان در خط تولید کارخانه است که این دلیل عرضه گسترده آن توسط نمایندگی ها می باشد.
لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در انواع مختلفی تولید می شوند و توسط نمایندگی ما به فروش می رسد، که هرکدام از آنها ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند. انواع لوله و اتصالات پنج لایه شرکت نیوپایپ عبارت اند از:
• لوله پنج لایه با اتصالات کلمپی
• لوله پنج لایه با اتصالات کوپلی
• لوله پنج لایه با اتصالات پرسی

دامنه کاربرد لوله و اتصالات نیوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ به واسطه مواد اولیه پلیمری مرغوب و خواص فیزیکی و مکانیکی ویژه خود دامنه کاربرد وسیعی دارد که در ادامه به عنوان نمایندگی رسمی به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

کاربرد در مصارف آب رسانی بهداشتی

یکی از بهترین و کاربردی ترین لوله و اتصالات در آب رسانی سرد و گرم ساختمانی لوله و اتصالات نیوپایپ می باشد.

لوله نیوپایپ در مصارف صنعتی

همان طور که پیش تر گفته شد با توجه ویژگی های این لوله و مقاومت بالای آن در برابر سیالات شیمیایی این محصول بسیار موردتوجه نمایندگی نیوپایپ و کارخانه های تولید مواد شیمیایی قرار گرفت و همچنین در صنایعی مانند پتروشیمی، ماشین سازی، نفت و گاز، کشتی سازی و … نیز کاربرد فراوانی دارد.

لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ

این محصول که توسط لوله و اتصالات، نمایندگی سوپرپایپ عرضه می شود، با مواد اولیه مرغوب و فناوری نوین ساخت لوله های تلفیقی pex-al-pex یکی از بی رقیب ترین و بهترین جایگزین لوله های قدیمی تر فلزی و پلاستیکی (سبز یا سفید) محسوب می گردد. این محصول با ترکیب یک لایه آلیاژ آلومینیوم، دو لایه پلیمر و دولایه چسب مرغوب به بهبود بهداشت و کیفیت آب آشامیدنی کمک شایانی می کند،

برند سوپر پایپ محصولات و دستاوردهای زیادی داشته که یکی از برجسته ترین دستاوردهای آن را می توان سوپرپایپ ۲+ دانست که بر اساس به روز ترین متد جهان ساخته و پرداخته شده است، لوله و اتصالات سوپرپایپ ۲+ یکی از بی نقص ترین لوله های است که تا کنون ساخته شده است.

لوله سوپرپایپ ۲+ با توجه به آلیاژ آلومینیومی خاص و مواد پلیمری مرغوبی که در آن به کار رفته سبب شده که این محصول به یکی از برترین های جهان تبدیل شود، به همین دلیل است که انبوه سازان، و مهندسین ساختمان سازی هر وقت که می خواهند آسودگی خاطر را به خریدار هدیه دهند از سیستم های نوین لوله کشی و محصولاتی چون سوپرپایپ استفاده می کنند.

اتصالات لوله های پنج لایه سوپرپایپ یکی دیگر از دلایل برتری این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه خود در بازار است که از نوع پرسی با تکنولوژی RTS و کد رنگ جهت سهولت در نصب و کاهش خطای انسانی روانه بازار شده است، این محصول به طرز قابل توجه ای احتمال آب بند نشدن اتصالات را به دلیل اشتباهات رایج اجرا کم می کند و سرعت اجرا را به میزان چشم گیری افزایش می دهد.

لوله آذین تک لایه

شرکت لوله آذین سپاهان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوله های پلی پروپیلن تک لایه و پنج لایه در کشور است که فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد. شرکت آذین لوله که اولین تولید کننده لوله های تک لایه با خاصیت نفوذ ناپذیری نور و لوله های پنج لایه با ترکیب فلز در ایران است، جزو مجموعه کارخانجات گروه صنایع گیتی پسند به حساب می آید. لوله آذین مواد اولیه خود را برای تولید، از کمپانی های شناخته شده بین المللی تهیه می کند و آنها را پس از انجام مجموعه ای از تست ها و آزمایشات، وارد خط تولید می کند. با اینحال محصولات تولیدی این شرکت معتبر در مرحله اولیه تولید، در حین فرآیند تولید و پس از تولید به صورت کامل مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند تا محصولات نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این شرکت همچنین مجهز به آزمایشگاهی فوق پیشرفته است که کیفیت محصولات را در آنجا مورد کنترل و بررسی قرار می دهد و همین امر نشان دهنده مرغوبیت لوله های تولید این شرکت است.

لوله های پنج لایه بی تی اس

یکی از جدیدترین تکنولوژی ها در تولید لوله ها را در این برند می توانید پیدا کنید و این مهمترین دلیل بوده که ما به عنوان شرکت نمایندگی بی تی اس اقدام به پخش این محصولات باکیفیت نموده ایم. حتماً می دانید که در گذشته برای لوله کشی یا از لوله های فلزی استفاده می شد و یا از لوله های پلیمری. امروزه برخی از مهندسان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از پلیمر و فلز در کنار یکدیگر نتیجه بسیار بهتری را رقم می زند؛ چرا که لوله های پنج لایه در تست های انجام شده طول عمر، انعطاف و استحکام بیشتری را نشان دادند. مهندسان برای ساخت لوله های پنج لایه از ترکیب آلومینیوم و پلیمر استفاده کرده اند؛ به این صورت که یک لایه از آلومینیوم توسط دو لایه از پلیمر احاطه می شود و برای چسباندن آنها به همدیگر نیز از چسب های مخصوص استفاده می کنند. برای اتصال بخش های آلومینیومی به یکدیگر نیز از جوشکاری های پیشرفته ای مثل التراسونیک استفاده می کنند. در نهایت به همین دلیل وزن لوله هایی مثل لوله پنج لایه بی تی اس کاهش پیدا کرده و نصب و نگهداری آنها بسیار ساده می گردد.

این نوع لوله ها مثل لوله های پنج لایه شرکت بی تی اس BTS با تکنولوژی های مختلفی ساخته می شوند که جدیدترین تکنولوژی ها PERT و PEX هستند.

لوله های PERT می توانند تا ۷۰ الی ۸۰ درجه سانتی گراد گرما را تحمل کنند و برای لوله کشی آب گرم استفاده می شوند. لوله های پنج لایه ای که با تکنولوژی PEX ساخته می شوند و در نمایندگی لوله بی تی اس به فروش می رسند نیز تحمل گرمایی بیشتری دارند و تا ۹۵ درجه سانتیگراد دما را تحمل می کنند و بنابراین برای لوله کشی شوفاژ و آبگرمکن ایده آل هستند. در تولید لوله پنج لایه بی تی اس اصفهان نیز از تکنولوژی PERT و PEX که جدیدترین استانداردهای دنیا هستند استفاده شده تا بتواند نیاز مصرف کنندگان را تامین کند.

0