سایر کسب و کار ها
آشنایی با برند پیمتاش و لوله‌های تولیدی این شرکت

آشنایی با برند پیمتاش و لوله‌های تولیدی این شرکت

لولههای استخری یکی از پرکاربردترین لولههای مورد استفاده در صنعت هستند که در ابعاد مختلف با کیفیتهای متفاوت و توسط برندهای گوناگون به تولید میرسند. پیمتاش یکی از معتبرترین برندها در حوزه تولید این محصول است که در این مقاله قصد داریم به طور کاملتری آن را معرفی کنیم. اگر قصد خرید لوله استخری دارید، توصیه میکنیم در مورد لوله پیمتاش اطلاعات بیشتری کسب کنید.

معرفی برند پیمتاش

برند ترکیهای پیمتاش برندی شناخته شده و معتبر است که سالهای متمادی در حوزه تولید انواع لوله و اتصالات از جمله لولههای استخری UPVC فعالیت میکند. تمرکز بر نوآوری و کیفیت در تولید، باعث شده تا محصولات این مجموعه از نظر عمر و دوام و البته عملکرد، حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند و به یکی از بهترین برندها در این زمینه تبدیل شوند.

ویژگیها و مزایای لولههای استخری پیمتاش

هنگام خرید هر محصولی لازم است ابتدا از مزایا و ویژگیهای آن بهطور کامل مطلع بود. وجود یک سری ویژگیهای ارزشمند و کارآمد در لوله pimtas، این محصول را در مقایسه با انواع لوله استخری موجود در بازار متمایز میکند. برخی از این ویژگیها را برای بالا رفتن اطلاعات شما لیست میکنیم.

مقاومت بالا در برایر خوردگی

انواع لوله پیمتاش ترکیه با مواد اولیه باکیفیتی نظیر UPVC و سایر مواد و ترکیبات مقاوم ساز به تولید میرسند؛ بنابراین در برابر خوردگی به شدن مقاوم هستند و در تماس با مواد شیمیایی و آب و رطوبت استخر به هیچ عنوان آسیب نمیبینند.

مقاومت در برابر تغییرات دما

لوله استخری پیمتاش ترکیه در مقابل تغییرات دما به خوبی مقاومت میکند؛ بنابراین در برابر تغییرات دمای آب استخر و شرایط گوناگون، عملکرد فوق العادهای از خود نشان میدهد.

دوام طولانی

عمر و دوام لوله پیمتاش بسیار بالا است و علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و تغییرات دما، در برابر نیروهای خارجی، فشار، زنگ زدگی وبه خوبی دوام میآورد و آسیب نمیبیند.

سهولت در نصب و نگه داری

موضوع دیگری که باعث برتری این محصول در مقابل سایر محصولات مشابه شده، سهولت در نصب این محصول و نگه داری آسان است. این لولهها را میتوان به راحتی و بدون نیاز به دستگاههای پیشرفته، تنها با کمک چسب یا جوشکاری نصب کرد.

ویژگیهای ضد باکتری و ضد UV

انواع لوله پیمتاش ترکیه دارای ویژگیهای ضدباکتری و ضد UV هستند. به همین علت اجازه رشد به باکتری نمیدهند و همچنین در برابر تابش آفتاب بسیار خوب عمل میکنند. علاوه بر آن این لوله استخری نقش مهمی را در حفظ کیفیت آب استخر ایفا میکند.

اگر برای پروژههای استخری نیاز به لولههایی با ویژگیهای خاص دارید، این لوله در این زمینهها به خوبی عمل میکند و بهترین گزینه است.

لوله پیمتاش استخری در چه صنایعی کاربرد دارد؟

میدانید که صنایع مختلف به همدیگر وابسته هستند و در صورت افت کاری در یک زمینه، موارد دیگر نیز تهدید میشوند. لوله استخری پیمتاش در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد که از نمونههای آن میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

صنعت استخرسازی

این لولهها در برای ساخت استخریهای خانگی و عمومی، پارکهای آبی، اسباب بازیهای آبی و سایر تجهیزات مرتبط با استخر مورد استفاده قرار میگیرند. علاوه بر آن در ساخت سیستمهای تهویه، جت آبی، جریان آب، سیستمهای خنک کننده مورد استفاده در استخرها وکاربرد دارند.

صنعت آب و فاضلاب

کاربرد دیگر لوله پیمتاش به حوزه آب و فاضلاب مربوط میشود. به طور مثال در حوزه آب رسانی، فاضلاب و دفع آب واین محصول کاربرد دارد.

صنعت کشاورزی

در این صنعت برای لوله کشی زمین و آبیاری قسمتهای مختلف آن لوله pimtas استفاده میکنند.

صنعت ساختمان

لوله استخری پیمتاش ترکیه برای تاسیسات آب و فاضلاب، تهویه مطبوع ودر ساختمانسازی مورد استفاده قرار میگیرد.

صنایع صنعتی و فرآوری

علاوه بر موارد بیان شده؛ لولههای استخری pimtas ترکیه در صنایع شیمیایی، فرآوری آب، تصفیه آب، صنایع پالایشگاهی، تولید مواد شیمیایی وبرای انتقال مواد شیمیایی، آبهای اسیدی، پسابها واستفاده میشوند.

این تنها بخشی از کاربردهای ارزشمند لولههای مانیسمان است که به آنها اشاره کردیم. نوع این لولهها به تناسب نیاز هر پروژه و صنعت متفاوت خواهد بود.

قیمت و خرید لوله پیمتاش به چه عواملی بستگی دارد؟

در خرید هر محصولی مهمترین پارامتر مربوط به قیمت میشود که خریداران بیش از هر چیز به آن توجه دارند. در این مورد نکته مهم این است که حتما باید به تناسب قیمت و کیفیت توجه شود. هر کالای ارزان ارزش خرید ندارد و هر محصول گران بهطور قطع بهترین گزینه نیست.

در مورد خرید لوله و اتصالات پیمتاش نیز باید قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام داد. قیمت خرید لوله pimtas ترکیه به عوامل متعددی بستگی دارد که از نمونه این عوامل میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه لوله پیمتاش به طور مستقیم بر قیمت آن تاثیر میگذارد. هر چقدر که قطر لوله و سایز و اندازه آن بزرگتر باشد، به همان میزان قیمت محصول افزایش پیدا میکند.

ضخامت

ضخامت این لولهها نیز میتوانند بر قیمت آنها تاثیرگذار باشند. لولههایی که ضخامت و قطر بیشتری دارند، معمولا نسبت به لولههای نازک با قطر کمتر، ارزانتر خواهند بود.

نوع محصول

برند پیمتاش ترکیه، لولههای استخری متنوعی را با کیفیتهای متفاوت ارائه میکند. هرچقدر که کیفیت محصول بیشتر باشد، قیمت خرید لوله پیمتاش بیشتر میشود.

عرضه و تقاضا

عامل موثر دیگری که بر تعیین قیمت خرید لوله پیمتاش تاثیر میگذارد، میزان عرضه بر تقاضا است. در صورت افزایش تقاضا و کاهش عرضه، شاهد افزایش قیمت این محصول خواهیم بود.

شرایط بازار

قیمت خرید لوله پیمتاش ترکیه تا حدی به نوسانات ارز و بازار و شرایط اقتصادی نیز مربوط میشود. در زمان افزایش نرخ ارز، طبیعتا خرید لوله pimtas ملزم به پرداخت هزینههای بیشتر خواهد بود.

  • اگر قصد خرید لوله پیمتاش ترکیه را دارید، حتما به مراکز فروش و نمایندگیهای معتبر این محصول مراجعه کنید.
  • نوع نیاز خود را در نظر بگیرید و به تناسب آن، محصولی مناسب را تهیه کنید.
  • حتما قبل از خرید، راجع به اصالت برند و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید و از خرید لولههای بیکیفیت حتی در صورت ارزان بودن، صرف نظر نمایید.

سخن پایانی

لوله استخری یکی از کاربردیترین لولههای صنعتی است که در ابعاد و اندازههای مختلف باکیفیتهای گوناگون توسط برندهای متعددی تولید میشود. در میان انواع برندهای فعال در این زمینه برند پیمتاش یکی از مطرحترینها به شمار میرود؛ چراکه محصولات این برند تولیدی با استفاده از بهترین نوع متریال و بر اساس استانداردهای جهانی به تولید میرسند و به همین واسطه از عمر و دوام طولانی برخوردار هستند.

علاوه بر آن؛ این لولهها در محیطهای مرطوب استخر و در تماس با عوامل مخرب محیطی به خوبی مقاومت میکنند و آسیب نمیبینند. اگر قصد خرید از نمایندگی لوله پیمتاش را دارید، حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید و به این شکل نسبت به اصالت محصول و کیفیت آن آسوده خاطر باشید.

0